<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!-- Sitemap index. /sitemap.xml Google Search Console me pehle se submit hai, is liye
     usay index bana dena behtar hai: dono bachche khud discover ho jate hain aur kuch
     dobara submit nahi karna padta.
       sitemap-pages.xml  haath se rakhi hui static pages (home, branches, blog…)
       sitemap-jobs.xml   careers-sitemap.php se banti hai, sirf khuli jobs -->
<sitemapindex xmlns="http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9">
  <sitemap>
    <loc>https://melado.com.pk/sitemap-pages.xml</loc>
  </sitemap>
  <sitemap>
    <loc>https://melado.com.pk/sitemap-jobs.xml</loc>
  </sitemap>
</sitemapindex>
